Panaszkodnál?

Bors Őrmester MSzK    2020-03-03 17:26:45

Bors Őrmester

Első programpontunk - a FeLtErJeSzTéSi TaNáCs, aminek azóta se találtunk menőbb nevet - az iskolai szintű problémák kezeléséről szólt, viszont van, hogy az ember csak egy olyan diáktársának szeretné elpanaszolni gondjait, aki az iskolai jogviszonyokkal tisztában van: bemutatkozik a panaszóra.

Heti egyszer (vagy igényekhez igazodva ritkábban/sűrűbben) a nagyszünetben bármely diáknak lehetősége lenne, hogy a Hökiben felkeresse az ügyeletes kormánytagot, és elsírja neki minden búját-baját. Helyben eldőlne, hogy mi legyen az ügy sorsa: ez terjedhet az azonnali megoldástól a felterjesztési tanács összehívásáig, a probléma súlyától valamint a panasztevő nyitottságától függően.

Szerintünk azért lenne működőképes ez a rendszer, mert diáktársaink általában sokkal megközelíthetőbbek egy tanárnál, sokkal lazább a környezet, nem kell feszengeni azon, hogy hogyan fejezzük ki magunkat, így lehet koncentrálni arra, hogy tisztán és részletesen vázoljuk a problémáinkat.

Emellett pedig lehetőséget nyújtana a kormánnyal való közvetlen kommunikációra, akár DÖ-közelibb témákban is, amire egyelőre nincs rendes infrastruktúra.

 Küldj egy képeslapot, dobj egy sort,

A nézőpontodat kifejtve,

Pontosan megjelölve, hogy mit akarsz mondani...

Megjegyzések